無雙遊樂心得1

仆佢個街,好撚想講粗口。
聽日中午上台,今晚六點RUN。遲到10分鐘,無講原因無道歉,遲到半個鐘既就有道歉不過同個組長,但等你既唔止組長一個囉。OK,開波。一黎到~~POWERPIONT無背景,本來以為係組長做,佢話統整呀嘛,點知係個女組員做(下屆系會長WO),咁做組長做咩呢?OK,咁阿果講完,我比意見,我都未講完佢就落台,條友唸住大事化小。大佬!我話緊你WO,如果你覺得全部報告完左先比意見,咪出聲囉,走落台對住我,叫我細聲D。我連鬼得你!照講,八婆上台,我仲未收聲,又比人喝。OK!我唔岩,我SAY SORRY。
佢開始講,講到連內容都唔記得,一句︰「我沒帶講稿,明天帶了就不會。」女組員講完,我又比意見。同阿A一樣,一路講一路反駁,喂大佬!我未講完BOR!仲唔聽TIM!當我無到,我唯有一路自己講,佢地自己有自己傾,當報復我無聽佢講野。OK!我無所謂,你地做人係要咁幼稚,唔知咩叫公私分明,虛心納諫,人必自侮然後人侮之,既然你唔想聽我講完返去改善,費事上台比人插死,咁由得你。
報告完,約聽日時間,組長指住我︰「記得提醒學弟。」「又是我?」阿果插口︰「因為你跟他熟呀!」你老母!理由黎架咩?個組長自己都唔聯絡,搵其他人聯絡?然後人地無到遲到又推比其他人?咁都得?
走LA。阿果話︰「那個裁裁(下屆系會長)一直都在說我忘了說甚麼。」然後笑。我話︰「係囉,你同佢都一樣連講稿都未整好。」佢話︰「你還說,你的圖都是我弄的。」我說︰「我不會弄呀!」「那我也說我不會弄然後說很忙去做自己的事情。」「你之前沒有教我,你教我之後我都弄好。上學期我都掉給組長和學弟弄的,他們統整。」言下之意是今次統整個條友咩都無做。他說︰「之後書面你弄。」「OK呀,你把東西給我。」「可是我都是重點,因為我覺得那樣子(文章)太麻煩。」「只要你不是最後一天給我,我就可以弄成文章。」
LA,講明先,我講野係用我既價值觀,所以好似我岩曬咁。佢地有另一個價值觀我唔知LA。但我只能咁講,分組報告以團體為先,你唔岩我指出黎為你好,我唔會計較工作量,只會問質素。你地要玩D咁粗劣既人事GAME你自己玩。做野梗係會得罪人,問題係得罪之後件事有無變得更好,如果無,就要反省。
屌!最撚衰係自己,又話唔撚理。我就係D咁仆街既性格,話唔撚理又要理,唔忍心睇住你死!如果可以好似個D仆街咁,分組唔理連自己D野都唔連,幾好!D台仔,都唔撚係做野,出到去返工真係睇下你地點死!歷史系又係既!專門包庇D咁既人。無前程。
最新消息,頭先佢地係系館,關電腦個時,我問佢地COPY左參考資料個檔未。因為佢地臨時叫我整,咁我咪直接係個部電腦開個檔,打落去。佢地關機個時我有問架,不過無人理我,依家佢無COPY,我又無COPY。呵呵。


算!都係講下打機!
花了一個星期,戰國劇本終於破關。
精華區攻略詳盡,因此,只略為敘述遊戲心得。
主要戰力︰
織田信長、豐臣秀吉、關平
間中用其他角色學習特技

織田信長並不好用,只是等級高,而且其他人更不好用而已。
他爆妖氣(C1)和飛行衝(C2)威力驚人,蓄氣攻勢是其他人好幾倍,
可是蓄氣時間太強,常常被打停。
豐臣秀吉攻速很快,不同技能可以不停下來連續攻擊,
C1、C2最後一擊,可以破敵人防禦狀態,
處於劣勢時最好的突破角色。
關平普攻高,攻速快,
C2旋轉斬非常好用,即使被攻擊亦不會停止,武器附加陽、斬,殺離輕易,
必須留意血量,如果連技時不斷被打,很容易掛。他好像不曉得疼痛。

開始蜀傳,已經有心理準備一個趙雲打到尾。

留言