唔想讀啦= =

趕報告趕到仆街。剩返最後兩份,其實尋日應該動工,但係等左兩日,仲係到睇緊書,未開始。聽日一定要逼自己開WORD,直接打落去,如果唔係九世都係0。
活死人學長話想寫個故仔,對於寫作我係好讚成既,但佢話未唸到寫咩好。希望佢快D唸到LA,我想睇,我未必係一個好既作者但絕對係好讀者。
尋晚同榮少吹左成粒鐘,好好傾囉。依家多數都係同僑生傾,再唔係就同小龍女傾,都係講八卦野。榮少話到大三,台仔就可以開始傾到計,因為佢地開始唸到你唸既野----你大一唸既野。呢點我有D質疑,如果其他人唸到我唸咩,仲洗出黎行既?
考完新聞英文,車士打學姐話,大學最後一科就咁就完左,有D唔捨得,好似好多野都未開始但係已經結束左咁。我話,我依家就好想畢業,一到期末考就唔想再讀。佢話,到你大四就唔會架LA,會想遲D畢業。咁我都明既,話曬我都畢過四次業,不過無咩特別感覺,又無老師同學話唔捨得我,個個都送瘟神咁送我走,更加無人好似D日本少女漫畫咁走黎話查實慢戀左我好多年依家唔講就無機會個種。不過呢,今人畢業我都替佢地高興既,可以走向另一個境界。
呢條路走左一半,真係話咁快,唸返起,我入喇沙就想走,搞左成年半先走得,等到頸都長埋,考完AL之後訓得都唔知幾好。
WA~~搞搞下成十點架LA!唔打LU,前幾晚都好夜訓,搞報告搞得耐,又要早起身返工,聽日唔洗,雖然都要嘔D報告出黎,但至少可以夜D訓。我至少要睇夠兩粒鐘書先訓!呀!壓抑愈大人愈振作!
送段片比大家睇,我呢D後知後覺既人係咁上下,呢條友五年之內一定會紅!除非佢無出碟,或者執人地賣剩D歌,好似楊宗緯咁。呀仲有,蕭敬騰出左新碟,玩到把聲好盡,超勁!ENJOY LA各位︰

留言