生日小願望

我好少同人講今日係我生日,以前D朋友知LA~~雖然我都唔太清楚佢地點解知。本來以為今日可以平平安安輕輕鬆鬆咁過,連史方討論都推遲左,點知3點到5 點,我上緊堂,落堂一睇,有17次未接來電。我有三個老闆,四個阿頭,我推左兩個老闆唔開OT,唸住去食餐好既。點知BOSS A打黎叫我SEND 資料比我,因為一個月之前已經做好,佢睇過無問題,我咪SEND比佢,SEND比佢就去食飯LA,仲約左學姐去打邊爐行商場,難得想休息一日。點知打一個鐘邊爐比老細CALL三次,老細話我做既野全部都係錯既,我頭先睇過老細部腦,個檔係舊既(兩個月前),本身一個FILE應該只有一份~~但我做個幾個FILE有四份COPY~~全部都係舊~~唔知邊條PK SAVE錯左。依家又要從做。我決定聽日先做,因為今晚都做唔切,想趕係12點前上床訓。
其實,每一年的生日,我都有一個小小的願望。希望那天休息,如果要上班也無妨,無驚無險下班就好。下班後去街市買菜,買自己喜歡的,回家燒。家裡,我喜歡的人烘好蛋糕,待我燒完菜,吃過飯,洗了澡,一起躲在棉被中看台慶。9點左右吧!我送她回家,或者她到另一個房間休息,我呢,在床上看一會書,寫點雜文或小說,開收音機或播些很久沒聽而很喜歡的歌,寫寫日記,準時12睡覺。這是我理想中的生日,可是,我回憶過去三年我的生日︰
大一︰自己去安平,迷路,30度之下長䄂衫褲走了一小時半才找到巴士站,等半小時,坐車回台南,去誠品買三本書,然後和阿東學長盈玲學姐吃飯,他們請。這一年尚算不錯。
大二︰天陰很冷,通識報告被老師質問醫學名詞,不懂,心情極差,去金石堂買了三本書。
大三︰就即係今日。今日係六年黎第一次生日無買書。因為前幾個月買太多。返工既時候係舖頭買左一套書籤,做禮物,都幾靚架,但一D都唔開心囉……

如今我像掛在樹上的葉兒,明明每天吸收養份,但阻止不了自己漸漸枯黃。大B不斷鼓勵我,又講了許多有意思的話。嗯,我也是發盧騷而已~~說辛苦,有一剎那想過放棄,但堅持至今了!
來TW後最大價值在於,終於知道為什麼人要慶足生日,以前不懂,為什麼要慶祝呢?不也是普通一天嗎?所以以前都不會做任何特別事情,如果很在意是因為我明白了真正意義︰「活著很辛苦,就讓自己用喜歡的方法奬勵自己過了一年還活著吧!」
我卻覺得自己年復年地折磨自己。

留言