為左明天死頂

寒假,又是寂寞深宵夜。
咸濕學長回去,留下半個牛奶盒的魚給我照顧,我O曬嘴= =!咁樣養魚都得既!
早上打比台文系,本來約左佢9點去食早餐,點知打比佢個時︰
「學長,我係機場啦已經。」
「下?你唔係三點半機咩?」
本年度第一個GAG= =!!

睇左D FD既FACEBOO,糾纏左好耐既問題好似終於解決左,替佢鬆左口氣。所以我決定左唔搵人~~即係人地勾引我另計LA~~HAHA~~

收到南姐寄黎既藍奕邦,五個勁咁開心。HAHA~~不過唸兩唸,咁樣算係咩呢?唔唸LU~~仲要過埋聽日、後日、將來……為左將來努力捱,雖然將來都只係有捱。

尋日去左睇屋,依家最岩係2千5,但無冷氣。我都幾驚,勁怕熱囉我。但無計,冷氣房太貴LA~~頂唔順。CALL個房東,但佢未覆~~比左租之後真係食穀種囉= =!!不過都係個句,點都會頂落去。都黎到呢步……

唔識放手,到底係好事定壞事呢?好多野我唔講姐,其實我仲未放手架~~HAHA~~只有將一切希望放係明天,點都要頂落去。
我有種預感,將來一定會有好事發生。

留言