小喇叭!

好耐無發過火,發下火先。O曬嘴,大佬,玩野咩,杏家橙僑輔室真係庇護工場黎,一遇到呢D人,我就心唸,大佬,炒左佢請我LA。雖然我工作能力唔係好勁,不過至少帶個腦返工,條友成舊雲咁,想點呀老細!
晨七咁早去僑輔室搞居留證,已經拖左好耐,返左黎成三個禮拜都唔得閒去搞,忙到豬頭咁。查實都唔係好忙,朝8晚9姐,都夠LA老細,佢地剩係開8-5,lunch又放一個鐘頭飯,我唔走堂,根本就無時間。本來唸住上個星期去搞掂佢,但係又唔掂,又係要搞到今日。尋晚阿龜MSN話佢唔想一條友上僑輔室搵我去搞,我話只係得8:30得閒。佢就話,哦,如果起到身就個到見LA。佢本來同僑輔室D人好FD,但自從有一次佢要出去,僑輔室D人唔簽比佢,搞到要佢屋企人出面先肯簽,佢就唔鐘意上去。是但LA,反正個到對我黎講只係個機構,又唔係出糧比我,如果佢想玩我我咪比佢玩囉,學位姐,又唔係無左條命,我玩得起。
晏畫LA,僑輔友阿生打電話黎。本來我唔想接,返緊工,好采老師去左上堂,就接LA。條友話我身份證影印本,無正反。我話哦唔好意思,聽日補返。話牫無所居留證正反面︰「我給你的紙條寫得很清楚,為甚麼會漏掉呢?」我聽唔明佢UP咩,佢UP左三次,愈講愈火,然後我問左佢一句︰「居留證不是在你手上嗎?」言下之義係既然係你手上你就自己印LA,反正你都係叫工讀生之嘛。跟住佢又好火咁話︰「你那張照片只是一般照片放大而已喔!被退件我不負責喔!」可惡也,一般照片?老細,你睇清楚LA。舊個張居留證+香港特區護照+中華民國出入境證+學生證+入台證連HK海華基金圖書證我都係用個張相,你家陣話唔得?我喔左一聲。佢又話我無比回郵信封佢,大佬,佢今朝先同我講去到移民署比個D人就得…你玩我呀家陣。叫我依家拎過去,唔得WO老細,返緊工,95蚊個鐘,做唔曬D野無得放工,你做埋我個份。真係煩,個證搞咁Q耐,拖一拖唔知又會發生咩事。希望無事發生LA~~今日已經15號,下個禮拜我就返黎1個月,尋日上去佢都仲話聽日有得拎,點知今日上去都未有得拎(係我天真以為學校行政可以24小時搞掂...)點解D麻煩野仲可以咁多,大佬,可唔可以比我安安心心返下工,寫下報告過埋呢半年平靜日子。
本來今晚家聚,學妹打黎話個間舖頭休息,改聽日。我O曬嘴,下,咁都得?約今晚7點,成點鐘先知個間野今日休息?你都好西利WO老細。呢個學妹又係激到我生蝦咁跳。教佢報帳教足一個學期都仲蒙下蒙下,係咁纏住我。上個學期D碳粉今日先黎訂。我都忙架老細,唔洗搵食咩。好難咁約左上兩個星期四朝早教佢買碳粉,即係地震得好西利個日。個中信局網改左,有D野我都唔係好肯定,唔多識用,就摸下LA。摸得7788,叫佢去問下葉小姐,確定D單位名稱。點知佢去左好耐,中途仲地震TIM。結果捉左葉小姐黎,葉小姐都火火地︰「對呀!就是台灣銀行,不然你要跟誰買?昨天助教不是有教你啦嗎?子房,你教她一下啦!」我望住佢︰「你抓她來幹嘛?不是跟她確認一下就好了嗎?」她說︰「她聽不懂我在講甚麼我就叫她來。」阿姐,唔怪得人地燒你LA= =!!
繼續教佢點做,突然間走左個台妹同台仔又黎。個台仔都幾ON居個樣,我以為佢搵老師問功課之類啦,點知原來佢係工讀生。我仲走上去問佢咩事叫佢留字。個學妹又唔話我知WO,當睇唔見條友。後來又走左個台妹入黎,呢個大三既,我大二個時已經睇佢唔順眼,成日係到扮曬好好人呀成日去問老師問題,扮曬溫柔勁係到假笑,上堂問問題,從來都只係識問︰「你做這個報告的動機是甚麼?」「你的參考資料來源哪裡來?」老闆,呢D問我我Year 1下學期都唔敢再問LA,咁膚淺。通常無料既人就會問呢D問題,有料就會直接指出某條資料性質唔岩等等。但真係唔知點解九成人都會中招︰「我參考一些網路資料。」勁白痴囉,係人都知你上網抄但你唔好咁誠實話比人知你抄好無?我通常都會咁答︰「我參考了某個作者的某部著作。」雖然無參考,是但UP D野出黎通常都OK,又或者直接搬一大堆書上台,班仆街就唔敢問。
我一路教學妹,呢到應該點點點,個台妹一路同個台仔傾計,嘈生曬。我已經擺明問學妹︰「這樣你聽到我講話嗎?」學妹話聽到,咁我OK LA,繼續。個頭話完佢個頭就CLICK錯野,我叫左佢唔好CLICK個到架LA,又要重新做過。點知呢個時候個台妹聊學妹傾計︰「今天地震好厲害喔!」仆街!仲唔比我入到你位?「現在我在教她,還是你要來教呢?」即刻靜曬,真happy。教完一輪,我準備走LA,個台妹好唔客氣咁問︰「學長,結束了嗎?」我話︰「你問我?問她吧!結束了嗎?」學妹點下頭話OK,個台妹又問︰「今天地震好厲害喔?」下午上史學史同個台妹上堂,馬拉妹導讀完,佢即刻舉手問︰「你的參考資料出自哪裡?」馬拉妹支支吾吾地答︰「我都是取用網路的資料。」個刻我勁勁勁勁勁想走堂=.=
又過左一個星期,係路上遇到學妹,佢話︰「我還沒訂碳粉。」我個嘴O到呢……我話唔係教左你LA咩?佢話係呀搞唔掂呀唔知點搞︰「你甚麼時候有空來教我?」我話︰「都沒時間呢!好忙。」佢話︰「呀!你那麼多工作,多給我一個。」我心唸︰「咪玩LA姐姐,你咁既工作能力,我介紹比你分分鐘要我執手尾,咁不如我自己做埋佢=.=」我拒絕,佢又問返我幾時教佢訂碳粉︰「明天下午吧!」我望一望佢︰「不是要上課嗎?我跟你一起上的」佢又話︰「你就來教我吧!你沒有那麼認真上課,我知道的。」真係嘔曬血︰「不認真上課就可以蹺課嗎?」結果第二日都係晨七咁早起左身,八點幾就到學校。本來應該上一上僑輔室先,岩岩停低架車佢又打電話黎︰「學長,訂單出不來。」我心唸,下?出唔到黎咁大鑊?你又搞左D咩?唉,算LA,去幫左你先。點知入到老師研究室先至發現……原來佢無係要印個張單number前面個空格打勾.....點解會有個咁既學妹....老師用佢都唔用我,算LA咁就,無眼睇。不過唔該....放我一馬LA~~

留言